miercuri, 18 martie 2009

Quiche Lorraine












Am avut oaspeti si am facut Quiche Lorraine, de data aceasta am urmat reteta ca la carte, oaspetii mei au fost f incantati.
Nu am apucat sa fac multe poze, quicheul a disparut ca prin minune! ))
Avem nevoie de:
1 pachet foi aluat foitaj
300 gr bacon
300 gr cascaval
Cateva lg parmezan
4 cepe medii
1 paharel frisca lichida, are aprox 125 ml
3-4 oua
Nucsoara
Gris
Tocam ceapa in blender, trebuie sa fie tocata marunt, marunt.
Razuim cascavalul, taiem feliute subtiri, subtiri baconul.
Calim ceapa, stingem focul si acoperim ceapa cu baconul taiat.
Intindem o foaie de aluat intr-o tava unsa si pudrata cu faina, o intepem cu furculita in mai multe locuri, preseram peste foaie cateva lgt de gris.
Intindem un strat uniform de bacon si ceapa peste foaie, adugam cascaval ras si parmezan.
Batem ouale cu frisca lichida si nucosara si adaugam compozitia peste cascaval.
Venim cu a doua foaie de aluat peste compozitie (reteta originala nu cere a 2 foaie insa noua asa ne place) portionam quicheul, intepam foaia si presaram busuioc deasupra.
Dam la cuptorul incins. Eu am tinut 1.20 h la treapta 2, insa depinde de cuptor.
Eu am servit cu salata din salata verde, ceapa verde, otet balsamic si ulei de masline.
Pofta mare!


































0 comentarii: