miercuri, 28 ianuarie 2009

Guacamole





Azi, de fapt ieri )), am facut acest dip pt chipsuri, azi l-am mancat, e mai gustos daca sta cateva ore bune la frigider.
Avem nevoie de:
2 avocado
2 rosii
1 ceapa rosie
2 catei usturoi
1 ardei iute, eu nu am avut asa ca am pus boia iute
Suc de lamaie
Ulei de masline
1/4 lgt chimen macinat
Sare
Taiem avocado, scoatem samburele si apoi desprindem miezul de invelis. Miezul se va stropi cu suc de lamaie ca sa nu oxideze si apoi se va face o pasta, fie la blender fie cu furculita.
Rosiile se decojesc, se curata de seminte, ca sa nu fermenteze, si se toaca marunt. Tocam si ceapa marunt si usturoiul il zdrobim. Punem rosiile, ceapa si usturoiul peste pasta de avocado. Cine are ardei iute il toaca marunt si il adauga si pe acesta peste avocado. Condimentam cu sare, chimen, boia iute ( pt cine nu are ardei iute) si amestecam. Punem 2 lgt de suc de lamaie ( eu am pus aprox 4, dar mie imi place gustul acrisor) si 2 lgt ulei de masline si amestecam. Punem intr-un castron si lasam la frigider minim o ora.
E f gustos cu chipsuri, cred ca ar merge si langa o fripturica, gol nu mi se pare extraordinar.
Se serveste cu chipsuri tortilla.
Enjoy!

0 comentarii: